Szanowni Państwo, drodzy Goście!
Mamy ogromną przyjemność powitać Państwa w Pensjonacie Hopferówka.
Jej największym atutem jest genialne położenie w Parku Zdrojowym, w mieście uzdrowiskowym Połczyn Zdrój, oazy wypoczynku. Kontakt z przyrodą pozwala odciąć się od zmęczenia i stresu, poddając się m.in. zabiegom z wykorzystaniem wód, solanki czy borowiny.
W trosce o jak najwyższy komfort pobytu i wypoczynku naszych Gości oddajemy w Państwa ręce kompleksowy informator hotelowy, zawierający informacje o świadczonych na terenie Pensjonatu usługach.
W Hopferówce odpoczywa się aktywnie, żyje w zgodzie z naturą. Proekologiczna filozofia miejsca, regionalna kuchnia, śpiew ptaków, świeże powietrze, malownicza okolica tworzą idealną przestrzeń zarówno dla wypoczynku jak i pracy. Weź głęboki oddech i ciesz się życiem – Naturalnie na Pojezierzu Drawskim.
Bardzo dziękujemy za wybór Hopferówki.
Regulamin obiektu
W trosce o zapewnienie Państwu spokojnego i bezpiecznego pobytu w naszym Pensjonacie prosimy o zapoznanie się i przestrzeganie poniższego regulaminu.
- Opiekunem, doradcą oraz udzielającym wszelkich informacji związanych z pobytem jest recepcja.
- Pokój w pensjonacie wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godz. 14.00 do godz. 11.00 dnia następnego.
- Śniadania wydawane są codziennie o godz. 8.00.
- Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój – przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Życzenia przedłużenia pobytu gość hotelowy powinien zgłosić do godz. 0800 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Będzie ono spełnione w miarę istniejących możliwości.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął termin najmu pokoju.
- Osoby niezameldowane w hotelu mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 7.00 do 22.00.
- Pensjonat może odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy.
- Pensjonat ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku gościa;
- bezpieczeństwo pobytu, w tym: bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o gościu;
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w hotelu;
- sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- Na życzenie gościa pensjonat świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
- budzenie o oznaczonej godzinie;
- przechowywanie bagażu; pensjonat może odmówić przyjęcia bagażu w terminach innych niż daty pobytu gościa oraz rzeczy nie mających cech bagażu osobistego.
- Odpowiedzialność pensjonatu z tytułu utraty lub uszkodzenia kosztowności, pieniędzy, papierów wartościowych, przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, o ile przedmioty te nie zostały zdeponowane w recepcji.
- W pensjonacie obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22.00 do godz. 7.00 dnia następnego.
- Zachowanie gości i osób korzystających z usług pensjonatu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Pensjonat może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tą zasadę.
- Każdorazowo opuszczając pokój gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi i pozostawić klucz w recepcji.
- W pokojach obowiązuje zakaz palenia.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa w pokoju będą odesłane na adres wskazany przez gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt przechowa te przedmioty przez 3 miesiące.
Informacje ogólne
Najważniejsze telefony:
Recepcja i Restauracja: +48 94 36 66 188 / 519 341 508
Rezerwacja: +48 504 484 630
Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14.00, a kończy o godzinie 11.00.
Godziny posiłków:
Śniadania | godzina 8:00 |
Obiady | godzina 13:00 |
Obiadokolacje | godzina 16:30 |
Kolacje | godzina 17:30 |
Hopferówkowe A-Z
- Apteczka pierwszej pomocy dostępna w recepcji hotelowej.
- Apteka – aktualny telefon do najbliższej apteki dostępny w recepcji.
- Budzenie- realizowane telefonicznie zamawiane w recepcji.
- Czajnik do zagotowania wody dostępny jest w restauracji. Z uwagi na czujnik dymu nie możemy udostępnić Państwu czajników w pokojach.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14.00 i kończy się o godz. 11.00. W przypadku przedłużenia pobytu na kolejną dobę informacje należy zgłosić pod numerem rezerwacji do godz. 10.00.
- Dodatkowa pościel, poduszki i ręczniki dla dzieci na życzenie – prosimy zgłaszać w restauracji.
- Internet bezprzewodowy WiFi (bezpłatny) jest dostępny w pokojach, tarasie przy restauracji.
- Karty kredytowe – akceptujemy wszystkie karty kredytowe.
- Kwiaty – możliwość zamówienia pod numerem +48 504 484 630.
- Lekarz – informacja i kontakt w recepcji.
- Palenie – we wszystkich pokojach obowiązuje zakaz palenia. Palenie dozwolone jest w specjalnie przygotowanych miejscach przy wyjściach z pensjonatu.
- Przechowanie bagażu – informacja w recepcji.
- Sprzątanie pokoi – codziennie sprzątamy Państwa pokoje, chyba, że Państwa życzenie jest inne.
- Taksówka – zamawiana przez recepcję.
- Zwierzęta- akceptujemy psy do 5 kg- są przyjmowane za dodatkową opłatą (50 zł/dobę). Prosimy o nie wprowadzanie zwierząt do sal restauracyjnych. Właścicielom wszystkich zwierząt uprzejmie przypominamy o posiadaniu aktualnych kart szczepień.
- Żelazko – informacja w recepcji / u pań pokojowych.